آپلود با لینک مستقیم

راهنمای خرید ساعت سیتیزن

اگر قصد خرید ساعت اورجینال و با کیفیت دارید، قطعا از بین برندهای پیشنهادی، نام سیتیزن هم شنیده‌اید. سیتیزن یک برند پر آوازه ژاپنی است که در رقابت با دیگر برندها مانند سیکو، اورینت، کاسیو و خیلی از برندهای سوئیسی رقیب جدی شناخته می‌شود. اگر در خرید ساعت سیتیزن دچار شک و تردید شدید یا اطلاعات کافی از این برند ندارید، ادامه این مطلب به شما اطلاعات کافی و مفیدی خواهد داد. پس همراه ما باشید.

ساعت سیتیزن ساخت کجاست؟

ابتدای فعالیت این برند به عنوان یک موسسه تحقیقاتی ساعت مچی در سال 1918 و با نام شوکوشا داخل کشور ژاپن آغاز شد. اولین ساعت جیبی به نام سیتیزن در سال 1924 در این کمپانی تولید شد. با استقبالی که مردم از خرید ساعت جیبی سیتیزن کردند، نام شرکت شوکوشا به “سیتیزن” تغییر کرد. حالا سیتیزن بیش از 1 قرن است که با فعالیت در بیش از 130 کشور به یک برند محبوب جهانی تبدیل شده. البته بیشترین دلیل این محبوبیت، تولید ساعت اکودرایو سیتیزن بوده. ساعت اکودرایو و خیلی از فناوری‌های به روزی که در این برند مشاهده می‌کنیم، نتیجه طرز تفکر و سیاست کاری این کمپانی است. سیتیزن با‌ این طرز فکر که ساعت سازی یک فناوری رو به رشد است، از ظاهر و راحتی وجود ساعت روی مچ تا اطمینان از بالاترین دقت موتور را مورد بررسی قرار میدهد.‌ همچنین این برند ژاپنی معتقد به تولید فناوری‌های جدید و پیشرفت در صنعت ساعت سازی دنیاست. تمام ساعت‌های سیتیزن همچنان با اصالت کشور ژاپن و با همان سیاستی که در ابتدا به آن معتقد بود، تولید و در کل جهان عرضه می‌شود. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تمام قطعات سیتیزن توسط خود کمپانی و در ژاپن تولید و اسمبل می‌شود.

images_1671268219.jpg

دلیل محبوبیت برند ساعت سیتیزن

سیتیزن به عنوان یکی از برندهای ساعت ساز قدیمی‌ و معتبر دنیا که محبوبیت قابل توجهی هم دارد شناخته می‌شود. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که دلیل این محبوبیت چیست؟ کیفیت و طول عمر بالا، تنوع در طراحی، استفاده از فناوری‌های به روز و قیمت مناسب می‌توانند از دلایل محبوبیت سیتیزن باشند. قطعا یکی از اهداف شما بابت خرید ساعت اورجینال، یکی از دلایلی است که ذکر شد. و چه بهتر که تمام این موارد در یک ساعت سیتیزن اورجینال و با اصالت رعایت می‌شود.

کیفیت و طول عمر بالای ساعت سیتیزن:

از مهمترین عوامل انتخاب یک برند خوب، اهمیت به کیفیت جنس ساعت و طولانی بودن عمر آن است. قطعا شما میخواهید با هزینه‌ای که بابت خرید ساعت می‌کنید برای شما دوام داشته باشد. و این دوام تنها با استفاده از متریال مرغوب و البته موتور با دقت امکان پذیر است. سیتیزن در طول فعالیت حرفه‌ایش به مصرف کنندگان این موضوع را ثابت کرده. کیفیت بالای ساعت سیتیزن را در استفاده از متریال مرغوبی مانند: استیل ضد‌حساسیت، شیشه‌های شفاف و ضد‌خش، بند‌های چرم طبیعی و … می‌توانید مشاهده کنید. قدرت برند سیتیزن در تولید موتور‌های با عمر طولانی و با دقت هم خوشبختانه به مصرف کنندگان ثابت شده. همچنین سیتیزن در تولید ساعت‌های ضد آب بسیار موفق عمل کرده. در نتیجه این موفقیت‌ها، جوایز زیادی هم بابت کیفیت بالای ساعت‌هایش دریافت کرده است.

images_1671268381.jpg

تنوع در طراحی مناسب برای تمام سلیقه‌ها

عموما ساعت‌های سیتیزن از سبک پر استقبال کلاسیک پیروی می‌کنند. اما این بدین منظور نیست که کمپانی سیتیزن در تولید ساعت ورزشی یا ساعت مجلسی و … عملکرد ضعیفی دارد. بلکه در برند سیتیزن ما شاهد سری خانواده‌های مختلفی هستیم که برای قشرها و سلایق متنوع در نظر گرفته شده. ظرافت و توجه به جزئیات چه در ساعت مردانه و چه ساعت زنانه سیتیزن به وضوح قابل تشخیص می‌باشد. کالکشن‌های پرطرفدار برند سیتیزن شامل این موارد است:

  • ساعت پرومستر سیتیزن (Promaster): سری ساعت‌های اسپرت و مناسب ورزش
  • ساعت بلوتوث دار سیتیزن: سری ساعت‌های بلوتوثی به همراه فناوری‌های به روز
  • ساعت لوکس یا همان سیتیزن L: سری مخصوص ساعت زنانه سیتیزن
  • ساعت کلاسیک: سری ساعت‌های معمولی مناسب استفاده روزمره

استفاده از فناوری‌های به روز در ساعت سیتیزن

سیتیزن یکی از قدرتمندترین برندهای ساعت ساز دنیاست که در تولید بسیاری از فناوری‌ها حرف اول را میزند. بهتر است بدانید ساعت سیتیزن با هدف بهینه سازی در مصرف انرژی ساخته می‌شود. پیرو این موضوع تولید ساعت اکودرایو سیتیزن برای اولین بار در صنعت ساعت سازی جزو مهمترین و بهترین دستاوردهای این کمپانی محسوب می‌شود. ساعت اکودرایو قابلیتی دارد که با دریافت نور محیط، انرژی لازم برای باتری ساعت را تامین کند و باعث طولانی‌تر شدن عمر ساعت مچی می‌شود. برندهای دیگری مانند سیکو،کاسیو و … بعد از سیتیزن دست به تولید چنین ساعتی با اسم سولار یا ساعت خورشیدی زدند. از دیگر فناوری‌هایی که خیلی زیاد در ساعت‌های سیتیزن مشاهده میکنید مواردی از جمله:

  • استفاده از فناوری سوپر تیتانیوم
  • قابلیت امواج ماهواره‌ای
  • فناوری رادیویی کنترل شده
  • ساعت‌های مخصوص غواصی و … می‌باشند.

images_1671268530.jpg

قیمت ساعت سیتیزن اورجینال

در زمان خرید ساعت سیتیزن اورجینال نباید فراموش کنید که هزینه پرداختی شما تنها بابت معتبر بودن نام این برند نیست. قیمت ساعت سیتیزن به نحوی است که نه تنها تمام قشرهای جامعه به آن دسترسی دارند، بلکه مطمئن هستید هزینه‌ای که می‌کنید برای شما به صرفه است. یکی از عوامل محبوبیت ساعت سیتیزن قیمت به صرفه و عادلانه آن به نسبت بسیاری از برندهای دیگر است. برندهایی که ممکن است فقط شما بابت نام پر آوازه آن هزینه کنید. اما در خصوص ساعت سیتیزن شما هم بابت نام مشهور و هم کیفیت و عمری که دارد هزینه می‌کنید.

images_1671268428.jpg

خرید ساعت سیتیزن اصل از نمایندگی‌های معتبر

با توجه به محبوبیت جهانی که سیتیزن در بین مردم جهان دارد، دور از ذهن نیست که محصولات تقلبی این برند هم وارد بازار شده باشد. یک روش برای اینکه مطمئن باشید هزینه‌ای که می‌کنید بابت خرید ساعت اورجینال سیتیزن است، خرید از نماینده‌های معتبر می‌باشد. ایران تایمر به عنوان اولین سایت و فروشگاه ساعت مچی اورجینال در ایران و یکی از قدیمی‌ترین نمایندگی‌های سیتیزن راه حلی مطمئن برای شماست. در ایران تایمر می‌توانید متنوع‌ترین ساعت‌های جدید سیتیزن مردانه و زنانه را با قیمت واقعی و ضمانت مادام العمر اصالت، خریداری کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.3/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محبتعلی عبداله می گوید

    عالییییییییی