آپلود با لینک مستقیم

راه های کاهش هزینه مهاجرت چیست؟

راه های کاهش هزینه مهاجرت چیست؟

انتخاب روش مناسب برای مهاجرت، در نظر داشتن سن، انتخاب موسسه مهاجرتی مطمئن، تحقیق، رزومه کار و تحصیل و… از جمله عواملی است که طبق اطلاعات موسسه ملک پور که بزرگ ترین موسسه مهاجرتی در ایران است، موجب کاهش هزینه مهاجرت می گردد. این یک واقعیت است که برای مهاجرت باید هزینه های زیادی پرداخت شود اما می توان با شناخت راه های کاهش هزینه مهاجرتی، به کم تر صرف شدن سرمایه ها و وجوه خود کمک نمود. متقاضیان برای کاهش هزینه ها باید تمرکز خود را به صورت جامع بر روی پروسه مهاجرت خود بگذارند. با توجه به روش مورد نظر باید مدارک مورد نیاز را به صورت کامل تهیه نمایند که مبادا با ناقص بودن مدارک سبب شکست در پرونده و در نتیجه هزینه های دوباره گردند. در زمان مناسب حساب خود را افتتاح نمایند و مبلغ مورد نیاز را در حساب بانکی برای اثبات تمکن مالی خود بگذارند. متقاضی با تحقیق خود و راهنمایی های درست می تواند مناسب ترین راه را برگزیند. انتخاب کورکورانه بدون در نظر داشتن شرایط خود سبب صرف هزینه هایی همچون زمان و سرمایه نقدی گردد. در مباحث بعدی توضیحات جامع تری برای راه های کاهش هزینه مهاجرت شرح خواهیم داد.

https://malekpourmie.net

کاهش هزینه های مهاجرت

 

انتخاب روش مناسب برای مهاجرت

هر شخصی می تواند با ویژگی های خود، روش هایی را برای مهاجرت برگزیند. در نظر گرفتن شرایط هر متقاضی و اقدام از مناسب ترین روش با توجه به انتخاب درست، می تواند سبب کاهش هزینه های مهاجرتی شخص گردد. این نکته را باید یادآور شد که در هر یک از روش های راه هایی برای کاهش هزینه وجود دارد که در مباحث بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

 

راه های کاهش هزینه مهاجرت در مهاجرت تحصیلی

اخذ بورسیه تحصیلی، فول فاند، تحصیل در مراکز آموزشی ارزان، تحصیل در دانشگاه های و مدارس دولتی، تحصیل در دوره های کار و تحصیل و… از جمله مواردی می باشد که می تواند در مهاجرت های تحصیلی به خارج از کشور سبب کاهش هزینه مهاجرت گردند. این گزینه ها می توانند به صورت قابل توجه ای هزینه تحصیل متقاضی را در کشور مقصد کاهش دهند.

  • بورسیه تحصیلی و فول فاند: بورسیه تحصیلی در عمده کشورهای جهان به دانشجویان ارائه داده می شود. دانشجویان برای اخذ بورسیه معمولا باید یک رزومه قوی ارائه نمایند. در برخی از دانشگاه های دنیا مانند ایتالیا به دانشجویان خارجی بورسیه های استانی نیز ارائه می شود.
  • تحصیل در مراکز آموزشی ارزان: متقاضیان می توانند با تحقیق و جستجو در میان مراکز آموزشی مدنظر خود، ارزان ترین آن ها را برگزینند و بدین ترتیب هزینه های مهاجرت خود را کاهش دهند.
  • سن: با توجه به شرط سن در بساری از دانشگاه ها و در روند اخذ ویزا تحصیلی در برخی از کشورها محدوده سنی پایین تر می تواند امکان پذیرش را برای متقاضی در مراکز آموزشی مختلف ایجاد نماید و شانس اخذ ویزا متقاضی را بالا تر ببرد.
  • تحصیل در دانشگاه ها و مدارس دولتی: در بیشتر کشورهای دنیا هزینه تحصیل در دانشگاه دولتی کمتر از هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی است. در برخی از کشورها حتی هزینه تحصیل در این دانشگاه ها رایگان یا تا حد زیادی ارزان است. متقاضیان باید بدانند که تحصیل در دانشگاه های دولتی عمدتا به زبان رسمی کشور مقصد صورت می پذیرد. جدول زیر می تواند چند نمونه از دانشگاه های دولتی ارزان در خارج از کشور را به شما نشان دهد:
کشورهزینه تحصیل
دانشگاه های دولتی آلمانرایگان تا 1300 یورو
دانشگاه های دولتی ایتالیا0 تا 5000 یورو
دانشگاه های دولتی فنلانداز 1500 یورو
دانشگاه های دولتی نروژهر ترم حدود 60 یورو
دانشگاه های دولتی فرانسهاز 170 یورو تا 3770 یورو
دانشگاه های دولتی ترکیهاز 100 تا 4000 یورو
دانشگاه های دولتی اسپانیااز 30 تا 1800 یورو

راه های کاهش هزینه های مهاجرت

 

  • تحصیل در دوره های کار و تحصیل: دوره های کار و تحصیل عمدتاً با معرفی دانشجویان به کمپانی های مربوطه سبب می شوند که دانشجو در زمان تحصیل خود دارای درآمد باشند بدین ترتیب هزینه های پرداخت شده پوشش داده می شود.

روش های کاهش هزینه در مهاجرت کاری

داشتن جاب آفری که اقامتگاه یا هزینه های اقامتی را نیز پوشش دهد، انعقاد قرار داد کاری که میزان درآمد مناسبی را در نظر گرفته باشد و… می تواند به کاهش هزینه ها در مهاجرت کاری کمک کند. به طور کلی مهاجرت کاری کم هزینه ترین نوع مهاجرت ها به شمار می رود. این نوع مهاجرت با توجه به کسب درآمد در بدو ورود می تواند به پوشش هزینه های زندگی کمک به سزایی نماید.

مواردی که می تواند در مهاجرت کاری موثر باشد و که متقاضی می تواند با توجه به بررسی این موارد بهترین کشور را با توجه به تخصص خود انتخاب نماید و بدین ترتیب مهاجرت موفقی در زمینه مهاجرت کاری داشته باشد. شامل موارد زیر می گردد:

  • میزان درآمد
  • نرخ اشتغال
  • نرخ تورم
  • نرخ بیکاری
  • وضعیت اقتصادی کشور مقصد
  • میزان مالیات
  • هزینه زندگی

 

روش های کاهش هزینه در مهاجرت سرمایه گذاری

نگارش بیزنس پلن درست با توجه به رزومه و تخصص در عمده روش های مهاجرتی سرمایه گذاری مانند استارت آپ، ثبت شرکت، کار آفرینی می تواند به روند کاهش هزینه های سرمایه گذاری و جلوگیری از هدر رفت سرمایه کمک کند. برخی از روش های سرمایه گذاری، می تواند با سیو سرمایه متقاضی سبب اخذ اقامت و مهاجرت نیز گردد از جمله این روش ها می توان به روش خرید ملک اشاره نمود. در این روش مبلغی که فرد می تواند بعد از مدت تعیین شده، با فروش ملک به مبلغ سرمایه گذاری خود دست یابد. علاوه براین وی می تواند در این مدت ملک مورد نظر را اجاره دهد و از سود آن برخوردار گردد. در جدول زیر برخی از کشورهایی که با خرید ملک به متقاضیان اقامت می دهند را عنوان نموده ایم:

کشورمبلغ
یونانحداقل 250 هزار یورو
اسپانیا500 هزار یورو
پرتغال280 هزار یورو تا 350 هزار یورو
ترکیهحداقل 250 هزار یورو
قبرسحداقل150 هزار یورو تا 300 هزار یورو

 

یکی دیگر از روش های مبتنی بر سرمایه، روش خود حمایتی است. این روش با تکیه بر تمکن مالی متقاضی، می تواند یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت سرمایه داران باشد. در این روش متقاضی باید اثبات نماید که دارای شرایط مناسب مالی و درآمد کافی است. در جدول زیر برخی از کشورهایی که امکان اقدام از این روش را دارند، نام برده ایم:

کشورسرمایهدرآمد
اتریشهر نفر 20 هزار یوروماهانه حدود 2 هزار تا 2500 یورو
سوئیسافراد بالای 55 تا 78 سال

به ازای هر سال حدود 1150000 فرانک دارایی

یونان30 هزار یورو

به ازای همسر 15 هزار یورو

به ازای هر فرزند 7 هزار یورو

2000 یورو برای نفر اصلی

400 یورو به ازای همسر

300 یورو به ازای هر فرزند

پرتغالارائه تمکن مالی به ازای دو سال زندگی در پرتغال:

15600 یورو نفر اصلی

7800 همسر

5000 هر فرزند

اسپانیا30 هزار یورو
فرانسه40 هزار یورو

20 هزار یورو به ازای همسر

10 هزار یورو به ازای هر فرزند

حداقل 2000 یورو
موناکو500 هزار یوروحداقل 2000 یورو
ایتالیادرآمد منفعل 31 هزار یوریی سالانه که حداقل 2600 یورو به حساب شخص واریز شود.

 

انتخاب موسسه مهاجرتی مطمئن

این درست است که اگر شخص خود به تنهایی اقدام نماید نیازی به پرداخت هزینه برای موسسه مهاجرتی نخواهد داشت اما با توجه به عدم شناخت روش های مورد نظر، نداشتن اطلاعات کامل و تجربه و… امکان دارد با شکست مواجه گردد و بدین ترتیب هزینه های مهاجرتی وی دو چندان گردد. برای انتخاب موسسه مطمئن باید مواردی را در نظر داشت که می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه های مهاجرت با توجه به موفقیت در پرونده مهاجرتی متقاضی کند. در لیست زیر به برخی از ملاک ها اشاره نموده ایم:

  • داشتن تجربه و گالری ویزاهای اخذ شده
  • ارائه خدمات در کشورهای مختلف
  • برخورداری از وکلا و مشاوران متخصص
  • پوشش دادن انواع روش های قانونی مهاجرتی
  • هزینه های شفاف
  • پشتیبانی

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1.4/5 - (7 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.