آپلود با لینک مستقیم

مهم ترین اقلام آرایشی بانوان

گاهی تنوع اقلام آرایشی به قدری زیاد می‌شود که افراد در انتخاب و خرید مهم‌ترین محصولات دچار سردرگمی می‌شوند. در این مطلب سعی کردیم با معرفی مهم‌ترین اقلام آرایشی کمک کنیم تا ضمن صرفه‌جویی و پرهیز از خرید محصولات غیرضروری، تمامی آنچه برای داشتن پوستی شاداب و یکنواخت نیاز دارید را معرفی کنیم.

اقلام آرایشی ضروری بانوان

 

مهم‌ترین اقلام آرایشی پوست صورت

در این بخش به معرفی اصلی‌ترین لوازمی که برای داشتن یک پوست یکنواخت و شفاف نیاز دارید پرداخته‌ایم:

1.    کرم آبرسان

پس از لایه‌برداری و شستشوی صورت با انواع شوینده‌ها، نوبت به استفاده از کرم آبرسان می‌رسد. زیرا با آبرسانی این محصول به سلول‌ها، پوست آمادگی بیشتری برای مراحل بعدی پیدا می‌کند. ازجمله آبرسان‌های مطرح بازار می‌توان به محصولات سه برند زیر اشاره کرد:

انواع آبرسان برند الارو

تنوع محصولات آبرسان الارو به قدری است که در میان آن‌ها می‌توان برای هر نوع پوستی از خشک، نرمال و چرب گزینه خوبی را انتخاب کرد. این محصول خشکی و کم‌آبی پوست را پس از لایه‌برداری و شستشو برطرف می‌کند و شرایط جذب کرم پودر را بهبود می‌بخشد. آبرسان الارو در موتن رو، محصولی است که توسط آن می‌توان به تعادل رطوبت و شفافیت پوست کمک کرد.

 

انواع آبرسان برند نوتروژینا

آبرسان باکیفیت برند نوتروژینا ازجمله محصولاتی است که برای زیرسازی آرایش خود می‌توانید روی آن حساب کنید. مزیت آبرسان‌های برند نوتروژینا آبرسانی عمقی پوست بوده که در مدت زمان کوتاهی شفافیت و طراوت خوبی به پوست هدیه می‌کند. این محصول که فاقد چربی و پارابن است احساس سنگینی و چربی ناخوشایندی روی پوست صورت ایجاد نمی‌کند. کرم آبرسان باکیفیت برند نوتروژینا برای نتیجه‌گیری بهتر باید روی پوست تمیز مصرف شود.

انواع آبرسان ژوت

محصولات آبرسان ژوت برای انواع پوست مناسب تلقی می‌شود. ماندگاری رطوبت و خاصیت آبرسانی این محصول به نسبت بالا بوده و برای حفظ تعادل رطوبت پوست صورت و دست‌ها به کار می‌رود. این محصول نیز فاقد چربی و پارابن بوده و با ترکیبات اثربخش خود به تسکین التهاب پوست کمک می‌کند.

آبرسان های با کیفیت در موتن‌رو

 

2.    پرایمر

وظیفه اصلی پرایمرها آماده کردن پوست صورت و دوام بیشتر کرم پودر است. پرایمرها با پوشاندن منافذ ضمن ایجاد بافت یکنواخت باعث حرفه‌ای شدن میکاپ می‌شود و در میهمانی‌های طولانی ماسیدن آرایش روی صورت را به حداقل می‌رساند.

 

3.    کانسیلر

انواع کانسلیرها به صورت مایع، جامد و نیمه جامد تولید می‌شوند. این محصول درواقع نوعی کرم پودر فشرده محسوب می‌شود وظیفه پوشاندن بخش‌های ناخوشایند مثل جوش، تیرگی و لک‌های صورت را به عهده دارد. یکی از ترفندهای آرایشی که می‌توان با کانسیلر انجام داد این است که توسط کانسیلر مدادی خط نازکی به دور لب‌ها بکشید؛ این کار باعث حجیم شدن لب شده و از پخش رژ لب به بافت اطراف جلوگیری می‌کند.

 

4.    کرم پودر

کرم پودر از ارکان اصلی میکاپ حرفه‌ای تلقی می‌شود پس دقت در انتخاب و روش صحیح استفاده از آن باید بیش از هر چیزی موردتوجه قرار گیرد. برای طبیعی‌تر به نظر رسیدن میکاپ خود، کرم پودری را انتخاب کنید که نهایتا یک درجه با تناژ پوستی شما فرق داشته باشد. پس از انتخاب کرم پودر سازگار و مناسب توسط یک اسفنج تمیز و کمی مرطوب به‌آرامی و با ضربه‌های پیوسته کرم پودر را روی صورت خود پخش کنید.

انواع کرم پودر

 

5.    رژ گونه

استفاده درست و اصولی از رژ گونه تأثیر زیادی در فرم‌دهی و شکل کلی آرایش شما دارد. هریک از اشکال این محصول که به صورت پودری، کرمی و ژله‌ای عرضه می‌شود، برای نوع خاصی از پوست‌ پوست چرب تا خشک مناسب است. مثلاً استفاده از کرم پودر ژله‌ای برای افراد با پوست چرب و نوع کرمی آن برای پوست خشک توصیه می‌شود.

 

6.    هایلایتر

استفاده از هایلایترها برای کسانی که به درخشیدن پوست خود علاقه دارند کمک می‌کند. استفاده از این محصول شاین‌دار به ویژه در شب جلوه‌ای خیره‌کننده به میکاپ شما می‌بخشد، تنها کافی است مقدار مناسبی از آن را در قسمت‌هایی چون استخوان گونه، زیر چشم‌ها، استخوان ابرو، بالا و پایین لب‌ها بزنید تا از آرایش بی‌نقص و حرفه‌ای خود لذت ببرید.

 

7.    کانتور

کانتور که معمولا باید دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ اصلی پوست انتخاب شود، یکی از ترفندها افراد حرفه‌ای به شمار می‌رود. با استفاده صحیح از کانتورها می‌توان کاری کرد که به صورت طبیعی فرم صورت طور دیگری به نظر برسد. با کانتور کردن اصولی می‌توان نقاط قوت صورت را برجسته‌تر و عیوب و نقاط ضعف صورت را تا حدود زیادی پوشاند.

 

8.    اسپری فیکساتور

برای اینکه در طول مهمانی دغدغه و نگرانی بابت به هم ریختن و ماسیدن آرایش خود نداشته باشید، استفاده از اسپری‌های تثبیت‌کننده یا همان فیکساتورها یکی از بهترین روش‌ها شناخته می‌شود. این محصول هم مانند هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگری باید متناسب با نوع پوست هر شخص انتخاب شود. مثلاً افراد دارای پوست خشک نباید از اسپری‌های الکل‌دار استفاده کنند. همچنین اسپری‌های حاوی چربی برای پوست‌های چرب توصیه نمی‌شود.

 

خرید مهم‌ترین اقلام آرایشی بانوان از موتن رو

با توجه به حساسیت زیادی که در مورد محصولات مراقبتی پوست و مو وجود دارد، در همان قدم اول بهتر است معتبرترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید. در وب‌سایت تخصصی موتن رو می‌توان انواع و اقسام محصولات آرایشی و بهداشتی را با خیالی آسوده بابت کیفیت و اصالت کالا انجام داد. برای خرید مهم‌ترین اقلام آرایشی بانوان و انواع آبرسان کافی است به وب‌سایت موتن رو سری بزنید و با چند کلیک محصول موردنظر را دریافت کنید.

کلام پایانی

این روزها که تنوع اقلام آرایشی بانوان بسیار زیاد است باید با آگاهی کامل از کارایی هرکدام اقدام به تهیه لوازم آرایش کرد. در این مطلب مهم‌ترین اقلام آرایشی بانوان که برای داشتن پوستی یکنواخت و زیبا ضروری هستند را مرور می‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
3/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.