آپلود با لینک مستقیم

هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته

آیا یکی از دغدغه‌های این روزهای شما حفظ امنیت محیط‌تان است؟ به دنبال برندی هستید که محصولات باکیفیت را با قیمتی مناسب به شما ارائه دهید؟ می‌خواهید بدانید بهترین برند دوربین مداربسته کدام برند است که قابل اعتماد باشد و محصولاتی با عمر طولانی به شما ارائه کند؟ جواب همه سوال‌های شما هایک ویژن است. هایک ویژن یکی از برندهای پرطرفدار و معتبر در حوزه دوربین‌های مداربسته است که در سراسر دنیا مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در این مقاله شما را بیشتر با این برند و محصولاتش آشنا می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته

چرا محصولات هایک ویژن را انتخاب کنیم؟

چه به دنبال ایمن‌سازی یک کسب و کار یا یک خانه باشید، هدف اصلی شما محافظت از محل خود و افراد داخل آن در برابر آسیب یا سرقت است. نصب سیستم نظارت هایک ویژن نه تنها در درازمدت مقرون به صرفه خواهد بود، بلکه نصب آن‌ها آسان است و در صورت خرید از نمایندگی‌های فروش معتبر دارای گارانتی طولانی مدت (24 ماه) هستند. نصب دوربین مدار بسته با کیفیت در یک محل به این معنی است که شما دائماً از آنچه در داخل و اطراف آن مکان می گذرد، دید خواهید داشت.

استفاده از دوربین مداربسته برای خانه‌ها، یک روش ایده‌آل برای نگه‌داشتن شواهد و قرار دادن در اختیاز پلیس در مواردی که سرقت صورت می‌گیرد. در یک محیط تجاری، فیلم‌های ضبط شده به ویژه برای کسانی که به دنبال محافظت از دارایی خود در شب هستند، مفید است. با طیف گسترده‌ای از محصولات نظارتی هایک ویژن ارائه شده، نظارت با کیفیت عالی برای هر نوع محیطی قابل دستیابی است.هایک ویژن به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو تجهیزات نظارت تصویری در جهان، در خط مقدم صنعت فناوری دوربین مدار بسته قرار دارد.

رویکرد نوآورانه آن‌ها برای تولید محصولات نظارتی، این کمپانی را اولین گزینه برای بسیاری از اماکن، از جمله خرده فروشی، محیط‌های مالی، مکان‌های آموزشی، دولتی و مسکونی تبدیل کرده است و با مقرون به صرفه‌تر شدن این فناوری با کیفیت بالا، شاید وقت آن رسیده است که تجهیزات دوربین مدار بسته کسب و کار خود را به هایک ویژن ارتقا دهید.

از محصولات هایک ویژن چه انتظاری باید داشت؟

نام هایک ویژن نه تنها برای نظارت با کیفیت که از بسیاری از برندهای رقیب ضعیف پیشی می گیرد شهرت دارد، بلکه دارای طیف وسیعی از مزایای بیشتر از جمله:

  • کیفیت تصویر برتر در روز و شب
  • برنامه و نرم افزار کاربر پسند موبایل : iVMS-4500 این برنامه یک برنامه طراحی شده برای تلفن همراه است که می تواند برای نظارت از راه دور( ویدیوی زنده از DVR، NVR، دوربین شبکه و رمزگذار از طریق شبکه بی‌سیم) استفاده شود. می توان از آن برای پخش فایل‌های ضبط شده، ذخیره و مدیریت محلی تصاویر و فیلم‌ها و همچنین کنترل خروجی‌های هشدار استفاده کرد.
  • گارانتی : توجه داشته باشید که تجهیزات دوربین مداربسته هایک ویژن را از نمایندگی مجاز خریداری کنید، نمایندگی‌های معتبر محصولات هایک یژن را با 24 ماه ضمانت سازندهدر اختیار شما قرار می‌دهند.
  • کیفیت ساخت بادوام : دوربین‌های مداربسته هایک ویژن برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت استرالیا ساخته شده‌اند پس دارای مقاوت بالایی هستند.
  • پشتیبانی عالی پس از فروش – خرید از یک فروشنده دارای مجوز به این معنی است که شما یک نقطه تماس محلی برای کمک به هر یک از مشکلات خود دارید.
  • . طیف گسترده‌ای از دوربین‌ها : دوربین‌های امنیتی یک اندازه نیستند، هایک ویژن طیف وسیعی از دوربین‌های مناسب را برای کاربردهای خانگی تا تجاری ارائه می‌دهد.

هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته

آخرین فناوری EXIR مادون قرمز برای دوربین‌های شبکه هایک ویژن

اخیرا هایک ویژن از انتشار فناوری مادون قرمز EXIR برای دوربین های امنیتی شبکه خود خبر داده است. در مقایسه با دوربین‌های مداربسته شبکه مادون قرمز معمولی IR، این سری EXIR با کارایی بالا، سطوح پیشرفته‌ای از نظارت شبانه را با استفاده از فناوری پیشرفته روشنایی ارائه می‌کند که برای محیط‌های تاریک چه در داخل و چه در خارج از منزل ایده‌آل است. علاوه بر تفاوت واضح در کیفیت، فناوری مادون قرمز EXIR هایک ویژن مزایای زیر را نیز ارائه می‌دهد:

  • شدت نور LED بهبود یافته و منبع نور کارآمد – EXIR هایک ویژن در مقایسه با فناوری LED سنتی تا 30 درصد افزایش راندمان روشنایی را فراهم می کند و در نتیجه نور قوی‌تر برای دید طولانی مدت ایجاد می‌کند.
  • لنز مستطیلی شکل نوآورانه برای پراکندگی بیشتر نور-Hikvision EXIR به دوربین‌ها اجازه می‌دهد نور LED را به شکل مستطیل تولید کنند که به صفحه نمایش با اندازه معمولی (4:3) منطبق می‌شود که به طور موثر استفاده از LED را بهبود می‌بخشد.
  • فناوری بهبود یافته درخشندگی Uniformity-EXIR نور یکنواخت IR را امکان پذیر می کند که بر مشکلات لنزهای LED سنتی مانند نقاط داغ در مرکز تصویر و تاریک شدن نواحی اطراف گوشه‌ها غلبه می کند.
  • طول عمر بیشتر : با اتلاف حرارت عالی و روشنایی یکنواخت IR باعث افزایش طول عمر دوربین EXIR هایک ویژن می‌شود. محصولات هایک ویژن طول عمر طولانی‌ای دارند. در زیر اطلاعاتی در مورد  طول عمر دوربین‌های ip هایک ویژن به شما می‌دهیم.

میانگین طول عمر دوربین آنالوگ و IP هایک ویژن چقدر است؟

دوربین‌های آنالوگ به دلیل طول عمر بالا شهرت دارند، عمدتاً به این دلیل که فناوری به کاربرده شده در  آن‌ها نسبتاً ساده است و در طول سال‌ها تغییر چندانی نکرده است. تنها با بهبودهای دوره‌ای، کاربران نهایی اغلب دلیل کمی برای جایگزینی آن‌ها و ارتقا به دوربین های جدیدتر داشتند. معرفی فناوری IP و پذیرش گسترده دوربین‌های مبتنی بر IP، چشم انداز دوربین را متحول کرده است. فناوری مبتنی بر IP به سرعت برای معرفی دوربین‌های مگاپیکسلی بالا و فشرده‌سازی ویدیوی H.265 تکامل یافته است. هنوز کاربران نهایی مایلند میانگین طول عمر یک دوربین IP را بدانند.

به عنوان مثال میزان خرابی یک دوربین IP چقدر است و هر چند وقت یکبار باید این نوع دوربین‌ها را تعویض کرد؟ از آنجایی که این فناوری تنها 20 سال قدمت دارد، داده‌های قابل توجهی در مورد میانگین طول عمر این نوع دستگاه ها وجود ندارد. همچنین جمع‌آوری داده‌ها در مورد طول عمر دوربین‌های IP دشوار است، زیرا این دستگاه‌ها مدت‌ها قبل از رسیدن به نقطه خرابی تعویض می‌شوند. واقعیت این است که ما متوجه می‌شویم که بسیاری از مشتریان امروزه آنقدر به سیستم‌های خود وابسته هستند که مدت‌ها قبل از اینکه دوربین واقعاً از کار بیفتد، دوربین‌ها را برای بروزترین مجموعه ویژگی یا وضوح ارتقا می‌دهند.

با این حال، به عنوان یک قانون کلی، یک دوربین IP جدید امروز باید دو چرخه NVR دوام بیاورد. بنابراین، اگر NVR بین 3 تا 5 سال دوام بیاورد، به این معنی است که دوربین IP در شبکه باید بین 6 تا 10 سال دوام بیاورد. پس از آن زمان، عاقلانه است که برای اطمینان از سازگاری نرم‌افزار با سیستم NVR جدید و دوربین‌هایی که قابلیت بهره‌برداری از ویژگی‌های جدیدتر را دارند، سرمایه‌گذاری بر روی فناوری دوربین جدیدتر شروع کنید.

یکی از روندهای جالب توجه این است که بسیاری از کاربران اولیه دوربین‌های IP در حال حاضر به سمت دوربین‌های چند سنسور جدیدتر جذب شده‌اند. یک دوربین تکی حاوی فناوری چند سنسوری زاویه دید ۳۶۰ درجه دارد. هر دوربین مجهز به یک لنز ثابت با سنسور چهار تصویر است، بنابراین اساساً یک دوربین می‌تواند کار چهار دوربین جداگانه را انجام دهد.

در حالی که دوربین‌ها هر از چند گاهی از کار می‌افتند، واقعاً عدد علمی وجود ندارد که بتوان آن را برای طول عمر یک دوربین IP اعمال کرد. بهتر است نیازهای نظارتی خود را به طور منظم بررسی کنید و روی فناوری دوربین سرمایه گذاری کنید که به شما در دستیابی به اهداف امنیتی خود کمک می‌کند.

کلام آخر

بی‌شک هایک ویژن بهترین انتخاب در زمینه تجهیزات نظارت تصویری است. اگر تصمیم به خرید محصولات هایک ویژن برای افزایش امنیت مکان مورد نظر خود گرفته‌اید به شما تبریک می‌گوییم بهترین انتخاب را کرده‌اید. با خواندن این مقاله حتماً به طور کامل با هایک ویژن و ویژگی‌های آن آشنا شدید و می‌‌دانید که برای چه می‌گوییم بهترین انتخاب هایک ویژن است.

الزامات امنیتی متفاوت است. به همین دلیل است که هایک ویژن دوربین‌های شبکه را برای رفع نیازهای مختلف، از نظارت تصویری عمومی گرفته تا تجزیه و تحلیل محتوای ویدیویی بر اساس الگوریتم‌های یادگیری عمیق و فراتر از آن طراحی می‌کند.

دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن با ارائه تصاویر با کیفیت بالا در طیف وسیعی از شرایط نوری (در حالی که الزامات ذخیره سازی و پهنای باند را به حداقل می‌رساند ) و آگاهی موقعیتی مبتنی بر داده را برای کمک به شما در تصمیم گیری هوشمندانه فراهم می‌کند، دوربین‌های شبکه هایک ویژن انتخاب ایده‌آلی برای صدها سناریو کاربردی هستند.

ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم مطالب این بخش به شما در انتخاب بهترین سیستم نظارت تصویری کمک کرده باشد. در صورتی که هرگونه سوال در مورد محصولات هایک ویژن داشتید می‌توانید در قسمت ثبت نظر از ما بپرسید در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ می‌دهیم. راستی شما قصد خرید دوربین مداربسته برای چه مکانی را دارید؟ تصمیم دارید کدام مدل از دوربین مدار بسته هایک ویژن را خریداری کنید؟ آیا تا به حال از محصولات هایک ویژن استفاده کرده‌اید؟

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.